Volgers

dinsdag 4 september 2012

Ze is klaar! (veel foto's)

Ik ben vandaag alleen maar met Blue Bell bezig geweest, ik zag een beetje tegen allestiksteekjes met het Kreinik garen en ook al de kraaltjes op , maar het is gelukt!


Vanmorgen eerst alle stiksteekjes gedaan en in het zonnetje een paar foto's genomen.
Helaas komt de kleur van de stof niet echt goed over, maar het Kreinik garen glinstert wel heel mooi.



Ook langs haar benen mochten nog wat stiksteekjes.

De middag en bijna de hele avond ben ik daarna bezig geweest met alle kraaltjes, kleine en grote.


Bij de kleintjes duurde het af en toe even voor de draad door het oogje was, de kraaltjes zelf glijden heel makkelijk daarna over de naald.


In het haar zitten er ook aardig wat verwerkt.


En dit is ze in volle glorie, nu nog bedenken hoe ik haar ga inlijsten.


In het weekend ben ik met Autumn bezig geweest, wat is dit een leuk ding, en de details zijn het die het zo leuk maken. 


Zoals deze spin,


en de pompoen, die trouwens nog een kleurtje mist in het haar, maar dat komt de aankomende dagen vast wel goed.

Nog een fijne week, en geniet van het heerlijke nazomer weer.

Groetjes Yvon.

22 opmerkingen:

Tania zei

Proficiat met je Bleu bell! De kraaltjes maken het helemaal af. Je autumn is ook heel erg mooi.

Madammeke Ongeduld zei

2 prachtige borduurwerken heb je

Anoniem zei

ze is prachtig geworden, proficiat.
Autumn wordt ook erg mooi, prachtige kleuren

Unknown zei

Wat is ze prachtig geworden, mooi al die details. Het maakt der wel echt af he ;)

En je autumn word ook helemaal het einde

Tanja zei

Wat ben jij ijverig geweest!
Beide werken zijn prachtig.
Groetjes,
Tanja

Lesleyanne zei

Bluebell looks stunning. Congrats on finishing her.

Ineke zei

Blue Bell is prachtig!
Bij Autumn zie ik steeds meer van die leuke details als ik langer kijk. Ik ben benieuwd wat er verder komt.

Pauline zei

Wat is ze prachtig geworden!
Echt heel mooi.
Je kan het laten inlijsten in een verdiepte lijst, soms verkopen Xenos of Hema die ook wel.

Michelle zei

Ze is prachtig geworden, de kraaltjes en stiksteekjes maken haar helemaal af, super!
Je autumn werkje is ook leuk, ik ben benieuwd hoe deze zich verder gaat ontwikkelen ^^

Grit zei

Your bluebell is so wonderfull.
I love your autumn stitching too.
Liebe Grüße Grit

Manuela zei

Die Stickerei von Blue Bell ist wunderschön.
Auch der Hebst sieht sehr interessant aus.

Liebe Grüße
Manuela

Julie zei

Congrats on your finish.She looks lovely.

Giovanna zei

Gefeliciteerd met Bluebell, ze is schitterend! Autumn schiet ook aardig op.

Carol zei

Congratulations on a truly lovely finish--Bluebell is stunning!!

Esther zei

wowwwwwwwwwwwwwwwwwwww wat moooooi!!!!
autumn is ook prachtig aan het worden.

Unknown zei

Hoi hoi,
ik heb wat voor je achtergelaten op mijn website ;)

gr Elisa

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

je "blue bell" is érg MOOI geworden!..
..en proficiat met je award!
groetjes, Petra

Dhini zei

Heel mooi geworden

Unknown zei

Prachtig je Blue Bell!!! Ik ben ook een groot fan van de patronen van Nora Corbett en heb de Christmas Elf Fairy gemaakt. Ik ben meteen maar even volger geworden, want je maakt ook mooie dingen van HAED, nog zo'n favoriet van mij!

Groetjes, Debbie

Sjoukje zei

Wat een kunstwerk! Ik vind het prachtig met al die glisterende dingetjes! Autumn vind ik heel humoristisch.

Groetjes,
Sjoukje

Willy zei

Het is prachtig geworden en die afwerking maakt het heel speciaal.
Mooi is je herfstborduurwerk geworden. Groetjes,

Joysze zei

Wowwwwwwwww!!!! Bluebell is stunning, Yvon. Congrats on the spectacular finish. :D