Volgers

zondag 9 september 2012

Weer wat af, en een award van Elisa.


Vandaag de laatste steekjes bij Autumn gezet, ik heb er nog wel wat garen voor bij moeten halen, soms gaan sommige kleuren toch opeens wat sneller op dan anders.


het is wel een hele leuke om te maken, en gelukkig heb ik er nog een paar liggen van dezelfde ontwerpster.


We hebben hier dan wel St.Maarten straks in November maar de sfeer die op dit plaatje staat en we in Boston en New York rond Halloween hebben gezien is hier niet krijgen.



En zo is het er toch een heel klein beetje in ons kikker landje.
Ik kan trouwens nog even voort met het thema, gisteren viel hier het 2de deel van Very Scary op de mat.


Zaterdag hadden we voor de kinderen van het kinderdagverblijf waar ik werk en de BSO die erbij hoort een zomerfeest en met zo'n stralende lucht was het weer genieten voor de kids.
Ik mocht de foto's maken en dat zijn er in totaal zo'n 160 geworden, voor dat de onscherpe en bewogen eruit waren gevist waren het er 183.



Toen ik de pc aanzetten zag ik dat ik van Elisa een Award had gekregen een hele leuke verrassing!
Ga ook maar eens bij haar langs om te kijken naar al het moois war ze maakt.







Verders ben ik nog in de weer geweest met wat verf en inkt voor een verjaardagskaart,




het zelfde chipboard had ik ook gebruikt voor een kaart aan een tante die in Ierland is gaan wonen.
Zo zie je dat je hetzelfde motief een hele andere uitstraling kan krijgen.



Allemaal een hele fijne week en ik hoop dat iedereen heeft kunnen genieten van een mooi weekend.

Groetjes Yvon.

17 opmerkingen:

Tania zei

Wat benje weer mooi bezig geweest! je autumn is echt prachtig geworden.

Rahenna zei

Autumn is so pretty! :)

Grit zei

Die Herbststickerei ist super schön geworden.
Liebe Grüße Grit

Lesleyanne zei

A lovely finish.

Unknown zei

Wat is het toch een mooi werkje geworden, schitterend!

Ann zei

Je autumn is echt heeeel mooi geworden (moet misschien ook n's overwegen om van Cross Eyed Cricket enkele van deze ontwerpen aan te schaffen :-).
Ook je Blue Bell uit de vorige post is schitterend - letterlijk en figuurlijk!
Groetjes,
Ann

Anoniem zei

Autumn is erg mooi geworden! En proficiat met je award.

Pauline zei

Wat een leuk borduurwerk!
Veel sfeer inderdaad.
Gefeliciteerd met je award hoor!

Manuela zei

Your Autumn is very beautiful.

Best wishes Manuela

Amarins zei

Heerlijk hè, zo'n lekker weekend. Je werk is prachtig geworden, super.
GroEtjes, Amarins

Carol zei

I just love your Autumn piece--it must have been a lot of fun to stitch :)

Ann at Beadlework. zei

Your autumn stitch looks great. CEC designs are really fun to stitch.

Giovanna zei

Gefeliciteerd met het voltooien van Autumn - prachtig!

Desirée zei

Autumn is schitterend geworden. Je vroeg naar het pontje van Kopenhagen naar Malmo, maat die vaart niet meer, omdat er nu een brug is. Het pontje is failliet gegaan is mij verteld. Ik ben wel met de trein naar Malmo geweest, is ook echt een leuke stad.

Anoniem zei

Hello

Your finish is lovely, great colours!

You have a lovely blog.

Michelle zei

Een prachtig werkje, ik vond de updates van deze erg leuk. Wel jammer trouwens dat ze af is, maar mooi resultaat!

Joysze zei

I really love this design!!!! I can't wait to see the other seasons, Yvon. :D