Volgers

zaterdag 22 september 2012


nadat deel 2 van Very Scary deze week af was ben ik met het bonus-deel begonnen.
Het begint al een beetje te vorderen.


En gisteren ben ik eindelijk begonnen aan Loose Feathers Summer.
Het is er 1 die ook op mijn lijst voor de Wipocalypse staat en ik vergat deze steeds op te pakken.



Maar eenmaal begonnen, werkt het wel heel fijn.
Hij zal dus nog wel een paar keer voorbij komen.


Afgelopen week was 's avonds dit ons uitzicht, het was behoorlijk hard aan het regenen en met een zonnetje krijg je dan een hele mooi regenboog, en deze keer zelfs 2.


Een heel fijn weekend,

Groetjes Yvon.

11 opmerkingen:

Desirée zei

Je werken zien er al goed uit! Mooie foto met de regenbogen, ik heb er nog nooit 2 gezien.

Anoniem zei

prachtige regenbogen,
je borduurwerken zien er erg mooi uit
fijn weekend

Ann at Beadlework. zei

I love the double rainbow photo.

Anoniem zei

Hello

Lovely stitching and that double rainbow photo is gorgeous!

Giovanna zei

Mooie borduurwerken, en wat een prachtige regenboog, zo helder.

Unknown zei

Mooi hoor die very scary. Ja heel stom van me bij je vorige bericht om te vragen van welke designer het was...ik las later heel duidelijk dat je Lizzie Kate noemde in je bericht :-( Maar goed...evengoed een leuk borduurwerkje!

Tania zei

Je borduurwerkjes zien er weer heel mooi uit. Ben benieuwd naar het vervolg. Wist niet dat 2 regenbogen gelijktijdig konden.

Michelle zei

Wat een leuke borduurseltjes maak je toch, mooie duidelijk regenboog prachtig!

Unknown zei

Wouw je kopfoto is al erg mooi geworden, de herfst spat er van af en die foto met die regenbogen. Schitterend!

En je werkjes, mooi!

Anoniem zei

Ik vind de foto's bovenaan je blog zo schitterend, geniet al door er alleen maar naar te kijken. Lees altijd met veel plezier je (b)logjes.
Groetjes, Evelien

Joysze zei

Great WIPs update, Yvon. The double rainbow is beautiful! :D