Volgers

zaterdag 1 september 2012

WIPcolaypse update.de 2de van Augustus.


Het nieuwste werkje gaat het snelst vooruit, en hopelijk is het straks weer eentje minder op de WIP lijst. Het zijn minder steekjes per cm, de steekjes zijn dus ook iets groter, maar de stof werkt erg prettig.
Ik ben alweer aardig wat kleuren aan het veranderen, deels omdat ik de kleur die in het patroon staat niet heb en ook omdat ik soms een andere kleur gewoon mooier vind.


Summer is inmiddels naar een andere stapel gegaan maar kan pas echt worden afgwerkt als ook de andere 2 van de serie klaar zijn.

Ook Home en Woodland Guardian wachten geduldig tot er weer wat met ze gaat gebeuren.

Ik denk dat ik staks eerst even rustig de tijd ga nemen om de kraaltjes en stiksteken bij Blue Bell te gaan doen.
Hier is nog niets aan gedaan, dus ze ziet er nog net zo uit als bij het vorige bericht.

Geniet nog even van het weekend allemaal.

Groetjes Yvon.

PS: na alle berichten over een mogelijke sluiting van HEAD door het illegaal verkopen van patronen en de oproepen om hun te steunen, ben ik nog eens gaan kijken naar de patronen en deze is er voor mij bijgekomen.
Een lekker vrolijk patroon!


Vanaf 10 September wordt er een actie gehouden om de mensen bij HEAD een hart onder de riem te steken er volgt waarschijnlijk nog wel meer nieuws op verschillende blogs.


15 opmerkingen:

Giovanna zei

Jij hebt ook heel wat gedaan - Autumn van CEC is zo leuk. Ik ben eerlijk gezegd geen liefhebber van HAED patronen, maar ik zou het ook heel erg vinden als het met hun mis ging.

twinpeakprimitives zei

Each piece brings its beauty in front our eyes but my admiration is still with "Home is where the Magic is"!

Autumn HEAD looks so gorgeous as well as the rest!

Looking forward to seeing their progresses !

Happy stitching :)

Grit zei

Wunderschöne Stickereien.
Deine neue HAED Vorlage sieht super aus.
Liebe Grüße Grit

Anoniem zei

prachtige borduurwerken,
je hebt een mooie haed uitgekozen

Unknown zei

Wat een hoop moois in 1 blogje, en je hebt een prachtige head uitgekozen!!!

Pauline zei

Wat een hoop werkjes!
Je bent gewoon al aan vakantie toe.
Dat verhaal over Haed had ik nog niet gehoord, zou ERG zijn als ze stoppen!
Ik heb nog wel een paar hele mooie op het oog...

Riet zei

Leuk om weer de updates te zien, pf jij hebt ook nog genoeg te doen. Dat van Head had ik ook nog niet gehoord. Altijd triest zoiets, hopelijk hoeft het niet zover te komen dat ze ermee stoppen.
Geniet van deze mooie zondag.
Groetjes Riet

Tania zei

Oei, daar had ik nog niet van gehoord, dat HEAD zou sluiten. Je hebt er in ieder geval nog een mooie uitgekozen.

Lesleyanne zei

Lovely progress on your wips.

Michelle zei

Wat een mooie projecten heb je allemaal, je hebt ook weer een leuke uitgezocht! Hopelijk komt het snel weer goed met de HAED website, zou erg jammer zijn als ze gingen sluiten :(

Amarins zei

Je bent lekker bezig zeg en het ene wordt nog mooier dan het anders. Je nieuwe HAED is ook erg mooi!
Groetjes, Amarins

Ann at Beadlework. zei

I just love the flowers in your header photo, they are so beautiful the way you have put them together.

robindefender zei

Your stitching all looks beautiful!

Caitlin @ Naughts Cross Stitches zei

Beautiful stitching. lots of progress.

Joysze zei

Oh Yvon.... these are just glorious!! I love them all. :D