Volgers

dinsdag 6 november 2012

van alles wat.


Ik begin nu echt verschil te zien , de draak heeft een oog erbij en zijn kop is aan de onderkant zo goed als af.


Inmiddels is er ook nieuw stof binnen, dit is 25 count magic grid voor de Scouting Party.


Afgelopen zondag was er in de Grote Kerk van Alkmaar een fotografie beurs via/van Cameraland, je kon er workshops volgen en informatie krijgen over foto-reizen en ook voor lessen bij fotografen.

Er waren ook heel wat koopjes te krijgen zoals deze camera-rugtas, hier kan je nog wat meer in kwijt dan alleen je camera en dat lijkt me wel handig,nu heb ik toch vaak 2 tassen mee.


Een fijne week allemaal,

Groetjes Yvon.

12 opmerkingen:

Anoniem zei

prachtig wordt/is dit werk, mooie kleuren. Het nieuwe patroon is super en wat een handige stof,

Unknown zei

Je werk word prachtig, en tja die cameraland... Me zus was er ook heen en wij mochten wat ophalen omdat ze het niet op de fiets mee kon krijgen ;)

Ann zei

Ik ben en blijf vol bewondering voor de HAED telpatronen! Zo'n details kan je nergens anders terugvinden!
Ben ook benieuwd om te zien hoe je de Very Scary gaat afwerken. Bellpull of iets anders ... ;-)
Groetjes,
Ann

Giovanna zei

Mooie draak!

Pauline zei

Brrrr, best een griezelig drakenkopje!
die wolven vind ik prachtig!
Ga je die nu ook starten??

Virpi zei

Oh why haven't I seen that chart!?! I'm really looking forward to see this piece stitched =D

Tania zei

Je draak wordt prachtig!

Michelle zei

Je draakje wordt prachtig maar ik vind stiekem die wolven ook wel erg mooi!
Ik kijk alweer uit naar de volgende updates!

Amarins zei

Wat wordt je werk toch prachtig, echt super. mooie stof heb je voor je nieuwe werk.
Groetjes, Amarins

Willy zei

Het wordt prachtig, maar het draakje kijkt niet zo vriendelijk. Fijne tas heb je gekocht, om alles op één plek op te bergen. Groetjes,

Esther zei

De draak is weer prachtig om te zien! Wow die wolven zijn mooooi!!! Meis hoe doe je dat toch al die Haeds??!! Knap hoor!

saramsades zei

er is terug een heel mooi stuk bijgekomen, doe zo voort