Volgers

dinsdag 20 november 2012

IHSW November + nog wat andere dingen.


Ook dit weekend ben ik weer verder gegaan met mijn Draakje,
er is aardig wat van het kruis bij gekomen.
En die mooi gekleurde edelsteen heeft aardig wat confettisteekjes.


Het gaat nog steeds lekker en ik kan me er ook niet toe zetten om aan iets anders te gaan werken,dat komt denk ik wel weer als deze pagina ook af is.

Ik bewaar mijn extra garen in deze kasjes , er gaan 16 kleuren in per kastje en ik probeer de verschillende garens apart te houden.
De DMC ligt op nummer en de speciale garens op alfabet.
Het is zo vrij makkelijk te vinden allemaal.


De afgelopen dagen ook weer wat binnen gekregen,
De kraaltjes en het garen zijn voor The Dressmakers Daughter, er zitten heel veel kraaltjes op en ik ben zeer benieuwd hoe deze gaat worden.



Tot slot nog een plaatje van hoe het er in onze straat momenteel uit ziet, de blaadjes gaan nu hard van de bomen, het is echt nog steeds Herfst.

Een fijne week allemaal,

Groetjes Yvon.

19 opmerkingen:

Giovanna zei

Het gaat heel goed met je draak - mooi werk!

Ineke zei

Je draakje wordt heel mooi. Wat een diepte zit erin.
Die kastjes lijken echt handig en overzichtelijk.

twinpeakprimitives zei

Dragon is coming along so beautifully!
Threads and chart look beautiful too!
Hugs

Willy zei

Het lijkt wel een 3D borduurwerk, alsof het draakje er zo uit wil springen. Wat fijn al die kastjes voor je borduurwerk. Mooi nieuw borduurwerk heb je gekocht. Veel plezier ermee, groetjes.

Unknown zei

Mooie foto's Yvon! Je draak wordt heel erg mooi en jij bent ook zo lekker georganiseerd met je garen!! :-) Nog even een vraagje: er zit een foto in je header waarvan ik mij afvraag (ik weet het bijna zeker) dat deze in Schoorl/Bergen gemaakt is? Ik woon ook in de buurt en herken het!

Groetjes, Debbie

Lesleyanne zei

Great thread storage. Your dragon is gorgeous. Love the new stash.

Unknown zei

Wat word je draak toch prachtig, en wat een handig opbergsysteem.

Tania zei

Je draak schiet goed op. Die dressmakers daughter ziet er prachtig uit. Ik denk dat je daar veel plezier aan gaat hebben. Ik kijk al uit naar de updates.

Emma/Itzy zei

Wow your threads are so neat and organised!

Dragon is looking great, I love the greens in this project. I am doing dressmakers daughter as part of a SAL, it is a very beautiful chart but I am worried about all the beading!

Julie zei

Just love your Dragon and your new project.

Anoniem zei

Gaaf patroon, je draak wordt super mooi

Michelle zei

Wat een mooie manier van opbergen, heel overzichtelijk. Ik geloof dat een handwerk winkel hier zo de garen hebben liggen voor de verkoop. :) Mooi borduurwerkje heb je aangeschaft, ik hou wel van die seizoenen-borduurwerken. Deze kende ik nog niet.

Anoniem zei

Your stitching looks amazing, I love how he gem turned out =)

Nice way to organize your floss =)

Ann at Beadlework. zei

I love how organised your threads are. It's so much fun to lay out the fabric, silk and beads for a new design, it's one of my favourite parts of stitching - enjoy it Yvon.

Bea zei

Woodland Guardian is looking fabulous. I have him in my stash.

Love the way you organize your floss.

The Maiden zei

Great progress and I cannot wait for you to start Dressmaker!

Virpi zei

I love that green colour in this design. I'm pretty impressed of your thread storage.

Desirée zei

De draak wordt steeds mooier zeg! Wat ziet je kastje er leuk uit, erg handig.

familiesaramsades zei

prachtig, zeer mooi