Volgers

zondag 11 november 2012

nogmaals Woodland Guardian.


Blad 8 is nu ook echt helemaal af, daar zaten aardig wat confetti steken voor de kop.
Ik ben inmiddels weer verder gegaan met blz 14, dit is een stuk minder confetti wel heel veel zwart.



In totaal zijn er 30 bladzijde's dus ik heb nog wel even te gaan.
Deze week ga ik ook proberen weer wat steekjes bij een kleiner werkje te zetten, of dat gaat lukken krijgen jullie wel te zien.

Geniet van het prachtige weer vandaag!

Groetjes Yvon.

14 opmerkingen:

Unknown zei

Wat word dit werk toch geweldig, vind knap dat je zo veel geduld hebt hoor.

Tania zei

Wat leuk, dat de kop er nu helemaal op staat. Ik vind het echt leuk om hem zo keer op keer te zien groeien.

Michelle zei

De kop van de draak is prachtig geworden, wat een mooi werk wordt dit toch. Veel plezier vandaag nog!

Pauline zei

Het is schitterend!
Ik bewonder je geduld want je bent toch al een tijdje bezig!

Giovanna zei

De draak ziet er fantastisch uit.

Anoniem zei

een prachtig werk is dit!!

Lesleyanne zei

Great progress. It looks gorgeous.

Desirée zei

Ik vind dit zo'n gaaf borduurwerk worden!

Anoniem zei

The dragons face is wonderful =) I love his eyes! =)

twinpeakprimitives zei

Dear Yvon,
There is a little way to complete!
It looks great so far!

I never dare to stitch such a difficult pattern! More over your stitching makes it more beautiful than it is!
Have a great week!

Ann at Beadlework. zei

Your work looks amazing, you must need really good light to stitch this with.

Anne Marieke zei

Wat wordt hij mooi! En wat een werk! Echt knap. Zo'n HEAD is toch een hele uitdaging.

Pixie zei

Hello

Just found you.
Your wip is lovely and I really like your halloween finish too.
Happy stitching.

Ann zei

WOW Yvon,
Wat is die draak mooi geworden! En zo realistisch! Ik sta er altijd van te kijken wat een detail er in die HAED charts zitten (natuurlijk wel met veel confetti en colour changes maar ja :-).
Dit zal een prachtig werk worden eens het af is!
Groetjes,
Ann