Volgers

dinsdag 4 mei 2010

Woodland Guardian & Kikker kaart in de herhaling.











Blogger werkt niet mee vandaag, dit is de 5de poging om een bericht te maken!!








Ik ben gisteren aan de 4de pagina begonnen van mijn borduurwerk, en heb een kaartje gemaakt,weer met een kikker.




Deze zitten nu ook weer in ons vijvertje en zijn vooral 's avonds goed te horen.








De lente is nu ook in de tuin goed zichtbaar en hopelijk komen de foto's ook bij het bericht te staan!!








Groetjes Yvon.

2 opmerkingen:

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

oohhh Yvon ik kan er hier ook soms over meespreken , het lukt me ook niet altijd om een berichtje te plaatsen , ik kan niet zo goed overweg met mijn engels en zit alles te vertalen en uiteindelijk krijg ik het bericht niet geplaatst grrrrr.... Je borduurwerk ziet er schitterend uit en ook je kaartje , ik denk dat het best wel gezellig is in de tuin met de kikker geluidjes op de achtergrond !

liefs Ingrid

Erna zei

Nou je foto's zijn prima te zien hoor, echt prachtig
Liefs
Erna