Volgers

dinsdag 27 april 2010

Weer wat verder.


Vandaag weer een foto gemaakt van het borduurwerk, pagina 3 is nu bijna af, maar het gaat nu wel iets langzamer door alle kleurwisselingen.

Soms heb ik maar 1 steekje met een kleur te doen,maar je gaat wel meer de contour van het kruis zien.


Verder heb ik vandaag lekker genoten van het mooie weer en heerlijk in de tuin gezeten, ik mag deze week 3 dagen werken en dan is een dagje even rustig aan wel prettig.


Geniet van het zonnetje en tot de volgende keer,


Groetjes Yvon.

5 opmerkingen:

Erna zei

Hoi Yvon, wat ziet dat er mooi uit, is het iets Keltisch of vergis me heel erg.
Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.Dat meer is Lake Menteith het enige meer in Schotland dat geen Loch heet maar Lake....Ligt vlakbij Aberfeldy, mooi gebied...
Liefs
Erna

Unknown zei

Hoi

Wat een prachtig borduurwerk, het lijkt me behoorlijk groot te worden, maar de kleuren zijn erg mooi.

gr elisa

kruissteekje zei

Wat ga jij snel Yvon. De kleuren zijn schitterend.
groetjes,
Diane

Wendy zei

dat ziet er al heel mooi uit !
het lijkt me wel een heel werk, zo een groot project, maar het eindresultaat zal zeker prachtig zijn !

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

Dit is echt een pracht werk ,hee mooi van kleur maar het lijkt me ee hele boterham zo te zien , best wel moeilijk !Ik kijk al uit naar je volgende up date !