Volgers

dinsdag 25 mei 2010

Een workshop en wat foto's van de tuin + Woodland Guardian.


De Woodland Guardian is ook weer iets gevorderd, blad 4 is af en blad 5 bijna, er is nog steeds veel achtergrondwerk en dat zijn grote vlakken met de zelfde kleuren. In de volgende rijen zit veel meer confetti, dus dat zal wel iets langzamer gaan.





Foto's van de boompioen en de sneeuwbal in onze achtertuin, ze zijn echte trekpleisters, ook bij de vogels is de sneeuwbal favoriet.De boompioen bloeit dit jaar voor het eerst en de bloemen zijn echt heel mooi.










De foto's hierboven zijn van de workshop die ik afgelopen zaterdag heb gevolgd in Den Helder bij Simpel-Scrappen, het was een zeer geslaagde dag en het project was erg leuk.
Het is een tijdje terug dat ik aan het scrappen ben geweest maar misschien komt ook de zin hiervoor weer wat terug.

.
Dit was het voor vandaag,
Groetjes Yvon.

4 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een vordering weer, erg leuk.

ps. leuk die foto's van afgelopen zaterdag. Ik herken mensen wel grappig,

kruissteekje zei

Wow, wat ga jij snel.Wordt heel mooi !
Welk is je volgende haed?
Groetjes,
Diane

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

Jeetje Yvon wat ga je vlug , daar kan ik alleen maar van dromen .Woodland Guardian wordt wel heel mooi , ik kijk al uit naar het vervolg !

Amarins zei

Je gaat als een speer zeg, hij wordt werkelijk schitterend.
Leuke tuin foto's en workshop foto's.
Groetjes,
Amarins