Volgers

vrijdag 9 december 2011

Op mijn tafel op dit moment.

Ik ben nu aan het proberen om wat kerstornamentjes te borduren, ik had gehoopt er 1 per maand te maken, maar zoals heel veel dingen dit jaar niet volgens plan gingen, hebben ook deze ornamentjes wat achterstand opgelopen.
Het borduren gaat nu redelijk voorspoedig maar ik moet ook nog even gaan bedenken hoe ze verder in elkaar te zetten.

Zoals jullie zien liggen er ook wat gestempelde kerstballen op de tafel, dit jaar wil ik de kerstkaarten wel weer zoveel mogelijk zelf maken en ook daar ben ik nu mee bezig.

Genoeg te doen dus van het weekend.


Ik hoop dat jullie allemaal een gezellig en creatief weekend kunnen hebben, en voor degene die mee gaan naar het overhandige van de kerstsokken , heel veel plezier.

Groetjes Yvon.

10 opmerkingen:

Pauline zei

Wat een leuke borduurtjes!

Lesleyanne zei

Your ornaments look great. I still have mine to do.

Esther zei

Wat een leuke kerstornamentjes! Ik neem mij al 2 jaar voor om elke maand eentje te maken, maar dat is iets waar ik niet meer aan begin ;)))

Unknown zei

Wat een leuke werkjes.

Desirée zei

Je hebt weer leuke borduurwerkjes gemaakt.

Amarins zei

Ziet er super leuk uit.
Laat je je kerstkaarten ook zien, ben benieuwd naar je creaties.
Jij ook een fijn weekend, Amarins

Erna zei

Wat een leuke ornamentjes Yvon...
Fijne weekend verder, veel liefs
Erna

Riet zei

Yvon wat zijn de kerstornamentjes leuk, ik ben benieuwd hoe je ze gaat afwerken. Je kerstsok is ook super geworden. De ontvanger zal er zeker heel blij mee zijn.

Michelle zei

Dat ziet er leuk uit, heerlijk zo'n creatief weekendje! Nog veel plezier :)

Astrid zei

Ook ik heb zoveel goede voornemens maar er komt bar weinig van terecht... ze zijn wel erg leuk hoor.