Volgers

woensdag 30 november 2011

DE KERSTSOK IS AF! (en al op weg naar België)

Dit waren de eerste steekjes, en daarna volgde er nog heel veel.
Waar ik me een beetje op had verkeken, waren alle halve kruissteekjes,die waren namelijk allemaal met 2 verschillende kleuren gedaan en dan weten jullie het wel, heel veel draadjes afknippen, mengen en vooral opletten dat het de goede kleuren combinatie is en blijft.
Voor de stiksteekjes er bij komen.



En met alle steekjes erop, het zijn heel veel stiksteekjes!

En helemaal in elkaar,ik hoop dat Willy de sok mooi zal vinden.


Het zal een hele tijd duren voor ik me weer aan een pakket van Dimensions zal wagen, het eindresultaat is heel mooi, maar het is wel een behoorlijke uitzoekerij.
Ik had gelukkig wel genoeg garen, 2 kleuren waren precies aan, maar er zat voldoende in.

Groetjes Yvon.

19 opmerkingen:

Pauline zei

Jaaa, dimensions is brrrrrrrrr, wat een werk!
Maar het zijn eigenlijk wel de mooiste sokken...
Je kan trots op jezelf zijn, ik vind het een hele prestatie van je!

Erna zei

Lieve Yvon wat een mooie sok is dat geworden zeg...daar mag je trots op zijn.Maar inderdaad een behoorlijke klus...
Liefs
Erna xx

Amarins zei

Een hele klus, maar je hebt het super gedaan. Het is een schitterende sok geworden.
Groetjes, Amarins

Unknown zei

Ja de dimensions zijn erg, heb nu klein pakketje van hem, een meisje op zee. Maar die is ook zo lastig. Maar deze sok echt schitterend. Hij is zo mooi geworden.

Nu kun je weer eens wat anders om handen pakken, geen datum meer wanneer iets af moet zijn.

Prachtig

Tania zei

Je sok is echt heel prachtig geworden. Tja, dimensions, maar ze zijn o zo mooi! Ik ben nu ook weer aan eentje bezig, opletten geblazen.

Lesleyanne zei

A gorgeous finish.

Carol zei

Such a beautiful stocking--congratulations :)

Gerda zei

Yvon, ze is prachtig.... en jaaa, Dimensions is heel intensief borduren maar het resultaat is schitterend...
Knap gedaan!!!

Liefs....

Anoniem zei

Prachtig is hij geworden deze kerstsok, zullen ze vast heel blij mee zijn.

Chapoo Yvon, prachtig gedaan. Schitterend

Esther zei

Geweldig gedaan! Hij is echt supermooi geworden. Dimensiosn is inderdaad heel veel werk....zelf had ik steeds ruzie met het draad en gingen de naalden direct stuk. Maar goed....ze zijn wel heel erg mooi!!!

Miss Marple zei

Dankjewel voor je lieve kommentaar! Wat een prachtige dingen maak jij! Nu ist voor mij ook de tijd van het jaar om een brei of borduurwerkje uit de kast te halen...
Lieve groetjes - Irma

Michelle zei

Leuk om te zien al die foto's, zien hoe het gegroeid is. Het is een prachtige sok geworden!

Julie zei

Your stocking looks brilliant,you have done a great job on it.

Anne zei

Beautiful stocking!! Congrats on your finish!!!

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

Prachtig Yvon , je hebt echt een schitterende sok gemaakt , dimensions heeft prachtige patronen maar het is inderdaad opletten en uitkijken !!!!

Desirée zei

De kerstsok is schitterend geworden, daar is de ontvanger vast blij mee.

Joysze zei

How beautiful!!!!

Ann at Beadlework. zei

What a beautiful Christmas Stocking, a lot of work but worth it.

Pytsje zei

echt supermooi!
Een mooi initiatief is het ook, hier mag je zeker trots op zijn