Volgers

zondag 23 augustus 2009

Workshop Simpel-Scrappen, Léon Arends.





Gisteren genoten van een perfecte workshop, eerst lekker genieten van de buitenlucht, zon, mooie vogels en hele aardige mensen, en daarna een leuk boekje maken.(althans de aanzet tot een leuk boekje.)
De Roofvogels werkte goed mee en ik heb weer aardig wat opgestoken, en genoten van het feit dat je de vogels van zo dichtbij kon zien en ook op de hand kon houden.

Ik denk dat ik ,en alle andere , echt volop heb genoten van alles, de uitleg van Léon Arends en zijn vader was duidelijk en het Scrapbook van z'n moeder is heel leuk om te bekijken, vooral met de achtergrond verhalen erbij.

Carla had weer een heerlijke lunch verzorgd, kortom echt een zeer geslaagde dag.

Weer terug in de winkel ging het in het begin nog wel met scrappen maar na de pizza's sloop bij mij de vermoeidheid erin, dus maar gestopt om fouten te voorkomen, vanmorgen wel de voorkant en de eerste pagina gemaakt en alle foto's nog eens bewonderd.


Een prettige avond nog,

Groetjes Yvon.

1 opmerking:

Nicole zei

Een workshop volgen is altijd leuk, toch? En ze zijn zo imposant, die roofvogels. Zeker van dichtbij. Wat goed dat je nog het besef had om mooie foto's te schieten. Dat zou er bij mij zomaar bij inschieten!! Tja, en als je dan een boekje wilt maken....