Volgers

vrijdag 21 augustus 2009

Kerstkaart en teabagholder.





Gisteravond en vanmorgen even lekker bezig geweest met papier, stempels en Quickutz stanzen.
Het is gelukkig wat koeler , voor even, en dan kan ik tenminste wat energie vinden om wat te doen.

De Teabagholder is een patroon wat je bij Create4fun kan aanvragen of kan opzoeken bij Splitcoaststampers, bij beide is een goede uitleg te vinden.

De kerstkaart kwam gisteren opeens bij elkaar, de cardstock is van Bazzil de andere papiertjes zijn van ClubScrap en heb ik al een tijdje in huis, ze kwamen opeens boven op elkaar te liggen en ik vond ze wel goed bij elkaar passen.

Morgen mag ik weer een workshop volgen in Den Helder, deze keer met het thema Roofvogels, ik ben zeer benieuwd, het wordt vast een heerlijk dagje.

Allemaal een fijn weekend ,

Groetjes Yvon.

1 opmerking:

Riet zei

Wat heb je dat weer prachtig gemaakt Yvon.

Liefs Riet.