Volgers

zondag 3 mei 2015

Home is where the Magic is, en andere foto's.overzichts foto toegevoegd.


Ik ben weer verder gegaan met Home is where the Magic is, er komt een volgende verdieping aan, maar eerst was de boom aan de beurt.

Ik zal de volgende keer weer even een overzichts foto plaatsen.




De bovenstaande foto's zijn van de Keukenhof waar we dit jaar weer eens naar toe zijn gegaan, we hebben het getroffen met het weer, echt zonovergoten.

Ik ben inmiddels ook weer wat aan het breien, als het allemaal goed gaat wordt dit een vestje.

Groetjes Yvon.
ps, ik plaats momenteel meer foto's op facebook dan hier, mede omdat ik daar bij een paar borduurgroepen zit, dus als je meer wil zien zoek me daar op.

5 opmerkingen:

Nina Hobbysite zei

Je borduurwerk gaat snel. En mooie foto's van de Keukenhof. Wil ik ook nog steeds heen.

Unknown zei

Wat ga je toch vlot met dat prachtige borduurwerk!!! Mooie natuur foto's ook :) :)

Tania zei

Prachtig, leuk dit werk nog eens te zien!

Vlinder zei

Je head wordt mooiii..en Prachtige foto's van de Keukenhof!! groetjes Petra

Anoniem zei

prachtig borduurwerk!,
groetjes Judith