Volgers

maandag 9 februari 2015

weer eens een berichtje, met van alles wat, o.a een update van Winterhat Owl.


Deze staat met stip op het wensenlijstje van HAED!
We hebben een hele fijne tijd gehad in New York, alweer een paar jaar terug en dit geeft de sfeer heel goed weer.


Mijn jongste broer is alweer 50 en heeft dit feit gevierd met een groot feest, ik ben weer even in de weer geweest met verf en stempels.

Dit zagen we vanuit ons achterraam,

en dit was het uitzicht vanuit het keukenraam, het lijkt hier tenminste nog een beetje op winter.




Winterhat Owl is al een aardig eind op weg, ik laat de achtergrond weg en heb gekozen voor een blauwe stof, daar door gaat het ook een stuk sneller.

groetjes Yvon.

6 opmerkingen:

Mii Stitch zei

Your winterhat owl is just fabulous & the new NYC chart is going to keep you busy for a long time :) They are both really great designs, well done!

Tania zei

Proficiat voor je broer!
Ik vind je winter owl zo prachtig van kleuren.

Rachel zei

Another beautiful chart and more beautiful stitching on Winter Hat Owl. He's gorgeous! :)

Michelle zei

Je uiltje blijft zo leuk!

Nina Hobbysite zei

Je uil wordt zo mooi. En die HAED van je verlanglijstje is zo gaaf. Sneeuw ik heb er een beetje haat/liefde verhouding mee ;) En nog gefeliciteerd met je broer.

Elisa zei

Wat mooi zeg allemaal, ik miste je al weer een beetje hier :)