Volgers

dinsdag 3 december 2013

van alles wat.


mini Celestial Dreams is weer bijna een hele pagina verder, nog anderhalve rij en dan is deze pagina ook weer gedaan.
Er zitten nu gelukkig ook weer wat andere kleurtjes bij dan alleen blauwe tinten.


ik ben laatst ook voor het eerst zins lange tijd gaan scrappen en wel een workshop bij Elly in Anna Paulowna


het was doorwerken en ik ben ook nog niet klaar, maar ik hoop het te vullen met winterfoto's uit Zweden.


In de vitrinekast staan wat winter spulletjes,


en wat Elanden.


de herfsttafel is al veranderd in wat meer winter/kerst.


Vandaag ook nog een leuke koektrommel gevonden, hopelijk kunnen we volgend jaar weer iets echt uit Schotland mee nemen.

voor iedereen die nog Sinterklaas gaat vieren veel plezier en pas op als je op die avond naar buiten gaat.

groetjes Yvon.

8 opmerkingen:

Nina Hobbysite zei

Mooie update en kleurrijk!

Elisa zei

Wat een prachtige update, je borduurwerk groeit goed en word mooier en mooier.

Unknown zei

Mooie update van je borduurwerk en wat een super leuke koektrommel!! ;-)

Michelle zei

Je borduurwerk groeit mooi, prachtig al die kleuren. En wat een gezellige kerst/winter sfeer heb je al in huis!

Tania zei

Je Celestian dream wordt heel erg mooi. Ik hou van de kleurtjes van dat werk.
Wat heb je je kastje gezellig gemaakt. Leuk zo'n 'seizoenskast'

Erna zei

Ohhh die koektrommel, geweldig. Ook wij hebben voor volgend jaar weer Schotse plannen. Ik ben zeer benieuwd naar je scrapwerk..
Liefs
Erna

Erna zei

Ohhh die koektrommel, geweldig. Ook wij hebben voor volgend jaar weer Schotse plannen. Ik ben zeer benieuwd naar je scrapwerk..
Liefs
Erna

Babs zei

Wat mooi, je borduurwerk gaat echt goed :)

En die wintersfeer is ook heel erg leuk :)