Volgers

dinsdag 2 oktober 2012


Vandaag Blue Bell weer opgehaald, ik had haar vorige week weg gebracht, het lukte me niet om er een goede lijst voor te vinden.
En zo is het wel mooi geworden, hoewel ik eerlijk moet toegeven dat ik nog even aan de witte/creme omlijsting moet wennen.


Sinds zondag ben ik weer met de Woodland Guardian bezig en gelijk weer aardig wat steekjes gezet.


Het was echt een hele tijd terug dat ik hier mee bezig ben geweest, maar hij werkt wel verslavend.


Hier nog een close up van de plek waar ik nu mee bezig ben, het wordt straks weer confetti werk, maar nog wel met wat meer steekjes van dezelfde kleur.

Een fijne week allemaal.

Groetjes Yvon.

22 opmerkingen:

Pauline zei

Ik begrijp je bezwaar tegen de passe-partout, maar daar is nu niks meer aan te doen.
Ziet er toch mooi uit hoor!!
De HAED groeit gestaag, leuk dat je er weer mee verder bent gegaan.

Anoniem zei

Ziet er mooi uit je lijst, en wat een prachtige haed

Manuela zei

Der Rahmen passt perfekt zu der Stickerei.

Liebe Grüße
Manuela

Astrid zei

De lijst is echt wel mooi hoor!!
En je huidige werk vind ik prachtig daar houd ik wel van.

twinpeakprimitives zei

Bluebell's frame is well-suited and it looks so very beautiful!

twinpeakprimitives zei

Dear Yvon,
I forgot to write in my previous comment that the Woodland Guardian is coming along so beautifully too!
Hugs

Anoniem zei

It's wonderful to see a bit of Woodland Guardian again =) I hope you can beat the confetti =)

Grit zei

It is so beautiful.
Liebe Grüße Grit

Tanja zei

De lijst past er heel goed bij hoor.
En wat ga je hard met je HAED.
Groetjes,
Tanja

Julie zei

Bluebell is just lovely.
Woodland is looking so detailed.

Desirée zei

Ik vind lijst mooi passen bij je borduurwerk hoor! Leuk dat je Woodland weer hebt opgepakt.

Michelle zei

Ik vind je lijst juist erg mooi er bij, heel rustig.
Je woodland Guardian wordt ook al zo mooi, erg gaaf ontwerp!

Amarins zei

Ik vind die passepartout wel geweldig, hou daar echt van om dit soort werken. Dus wat mij betreft een geslaagde lijst hoor! En je werk wordt prachtig, je gaat lekker vooruit. Liefs, Amarins

Unknown zei

Ze is prachtig geworden en de kleur van de lijst komt weer terug in je werk!! Je andere borduurwerk wordt ook mooi zeg!!

Tania zei

Je blue bell lijst is prachtig. Ik vind hem wel erg geslaagd.

Ineke zei

Bluebell is mooi geworden met de lijst en de passe-partout in bijpassende kleuren.
Je HAED is wel een heel complex werk. Verslavend omdat je vast steeds wilt weten hoe het volgende stuk er geborduurd uitziet. Dat heb ik met mijn HAED, waar ik overigens al heel lang niets aan gedaan heb.

Giovanna zei

Bluebell is echt prachtig! En de HAED wordt heel mooi.

Unknown zei

De lijst is prachtig, ik snap dat je even moet wennen maar het staat echt mooi.

En je hebt al weer aardig wat bij je head geborduurd. Erg leuk dat je weer even verder met deze gaat :)

Babs zei

Oooh, wat is ze mooi ingelijst, en de wood guardian ziet er ook weer prachtig uit

Erna zei

Ik vind het prachtig Yvon, en je Woodland schiet ook weer aardig op zeg...
Liefs
Erna x

Madammeke Ongeduld zei

een passpartou hoort bij zulke inlijsting het maakt je mooie kader nog mooier

Joysze zei

Yvon, I think the mat complements Bluebell beautifully. :D

Woodland looks great!!!