Volgers

vrijdag 24 augustus 2012

L*K mystery Sampler en 2 foto's uit de tuin.


Deel 1 van de sampler staat er nu op, ik heb alleen de kraaltjes en een ster er nog niet op gezet.
Dit doe ik toch het liefst als alles erop staat.


Ook het bonus ontwerp is inmiddels klaar, dit is in 1 kleur, lekker makkelijk.


Dit uiltje staat nu nog even op de tuin tafel, het is de bedoeling dat hij straks ergens aan de schutting komt, ik ben nog even aan het bedenken hoe ik dat wil gaan doen.


Aan de kleuren van de Hortensia bloemen is te zien dat het richting de herfst gaat.

Ook in de duinen is dat goed te zien, de heide is prachtig en ik hoop nog wel een keer met de camera daar naar toe te gaan.

Een fijn weekend allemaal,

Groetjes Yvon.

13 opmerkingen:

Anoniem zei

mooie borduurwerken. Je uil is heel mooi, ben benieuwd hoe je het gaat ophangen

Anoniem zei

Hello

Lovely stitching!
The owl is very sweet!

Hope you have a good weekend.

Holly x

Ineke zei

Wat is de Lizzy Kate mystery leuk.
Nu wachten op het volgende deel. Maar je verveelt je vast niet ;o)

Michelle zei

Leuke borduurwerkjes, dat uiltje is ook schattig zeg!
Hier en daar begint hier de herfst zich ook al te tonen..

Ann at Beadlework. zei

I love the start you've made to the LK mystery sampler, it looks like a fun stitch.

Unknown zei

Wouw die uil, die heeft iets. Erg mooi net als je mooie werkjes :)

Tania zei

Ja, onze hortentia is ook al helemaal verdord. Hij is eigenlijk door de zon verbrand.

Ann zei

Dit ziet er allemaal heel mooi uit = zowel borduurwerken als decoratie.
Groetjes,
Ann

Virpi zei

That mystery sampler looks great. Cute owl!

Giovanna zei

Heel leuk, je LK's! Ik hoop om er binnenkort zelf aan te kunnen beginnen.

Lesleyanne zei

Great progress.

Miss T. zei

Heel mooi werkje.
Leuke Mystery SAL!

Anoniem zei

Hello

Your stitching is beautiful.

I love the sweet owl and your hydrangea is looking very pretty!

Sally