Volgers

dinsdag 31 januari 2012

Een nieuw werkje en een pagina verder met Home.

Dit is een heel fijn werkje, met 2 draadjes over 1.
In het andere werje wat ik over 1 draadje aan het maken was/ben is een fout geslopen en ik ga daar opnieuw mee beginnen als dit af is.

Dit is maar een klein ding en het is goed om even te oefenen.

Home is ook weer iets gegroeid, er is een begin te zien van de trap.
Het bevalt me goed om aan de onderkant te beginnen, het is net als of je het huis zo wordt binnen geleid.

Allemaal nog een fijne week,

Groetjes Yvon.

10 opmerkingen:

Anoniem zei

heel fijntjes zo te zien,
en wat wordt je borduurwerk prachtig

Tania zei

whoe, wat een fijn borduurwerkje! Ben benieuwd wat dat wordt.

Joysze zei

Home looks beautiful!!!!! :D

Michelle zei

Leuk om te zien dat iedereen anders werkt en begint aan een borduurpatroon. Wat een fijn werkje ben je gestart zeg!

Unknown zei

Wouw wat ga jij toch hard met je borduurwerk, prachtig.

Journeys to Scotland zei

your Home stitching is so beautiful. it's lovely watching it come together.

Anoniem zei

heel mooi, prachtig

Lesleyanne zei

Home looks gorgeous.

Ann zei

Hoi Yvon,

Wat zijn ze toch mooi hé, die ontwerpen van HAED!? Je zit er lang aan, maar achteraf heb je een superstuk aan de muur hangen (zelf ben ik aan Revelations van Sheila Wolk bezig :-).

Groetjes,
Ann

Sjoukje zei

2 draadjes over 1? Wow, dat wordt heel fijn! Ik ben benieuwd hoe het je bevalt. En je Home wordt prachtig!