Volgers

donderdag 14 juli 2011

even een kort berichtje.

Ik ben momenteel helemaal in de ban van dit boek, hij is nu, helaas, bijna uit en dan ga  ik weer met wat andere dingen verder.
De weersvoorspellingen voor het weekendzijn niet geweldig dus er is extra tijd voor het IHSW deze maand, ik ben benieuwd wat iedereen weer laat zien vanaf maandag.

Het boek is uit(donderdagavond al) maar er komen gelukkig nog 2 delen, ik moet alleen nog wat geduld oefenen, het wordt verwacht in 2012.

Groetjes Yvon.

4 opmerkingen:

Esther zei

Veel plezier dit weekend ;)
Inderdaad mooi borduurweer.
Het boek ken ik niet, ben er wel nieuwsgierig naar dus ik zal eens googlen .
groetjes

Erna zei

Heerlijk genieten van je boek Yvon , en een heel fijn borduurweekend...
Liefs
Erna

Madammeke Ongeduld zei

regen gaat vlugger vervelen maar met onze handwerkjes kunnen we overal bezig zijn

Madammeke Ongeduld zei

regen gaat snel vervelen alhoewel met onze handwerkjes en boeken kunnen we overal zitten