Volgers

maandag 27 juni 2011

update Home en de kerstsok.

Ik was dit weekend een beetje aan huis gebonden, ik had vrijdagmorgen 2 injectie's in mijn voet gekregen en dan loop je daarna niet echt lekker.
Maar ik heb nu wel weer een pagina af van Home is Where the Magic is, deze bestond voornamelijk uit de kleuren 310 en 939, hier is het muurtje mee gedaan.
Het was even doorbijten en aan de bovenkant zat weer wat meer afwisseling.

De sneeuwpop heeft inmiddels bijna een complete hoed, ik hoop vandaag nog een paar vogelvriendjes toe te voegen.
Deze merel zit in onze ligusterheg op het nest, ze is voor ons heel duidelijk tezien maar ze blijft heerlijk zitten waar ze zit.

Een fijne week allemaal,

Groetjes Yvon.

11 opmerkingen:

Pauline zei

Je gaat toch best lekker zo, ondanks al dat zwart.
Sterkte met je voet!

Esther zei

Zooow heey je hebt veel gedaan,das dan weer het voordeel van 2 kleuren ;)))

Wordt nu al erg mooi.

Sterkte met je voet.

groetjes Esther

kruissteekje zei

Het eerste werkje heeft mooie kleuren en je kerstsok is ook weer gegroeid.
Ook zo warm bij jullie?

Amarins zei

Beide worden prachtig. Je HAED gaat toch wel vrij vlot.

Unknown zei

Je werkjes worden toch zo mooi, en heel veel succes en sterkte met je voet!!!

Tania zei

Wat ben je weer mooi opgeschoten! Leuk als je zo die werkjes ziet groeien.

Desirée zei

Je kerstwerk wordt zo mooi!

Babs zei

Leuk he, vogels in de tuin. Ik hoop dat je voet al wat beter is, maar ja, dan kan je wel lekker borduren.

Joysze zei

Yikes, what happened with your foot?? Hope it feels better with the injections.

Stitchy pieces are looking great and the little birdie is so cute!!!

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

Ach wat een geslaagde foto van van de vogel , hij is er blijkbaar gerust in ;) ! Je Haed is super mooi , ik vind het een prachtig werk ,ook je kerstsok is heel mooi aan het worden ! Veel sterkte nog met je voet ...

Ann at Beadlework. zei

I love your photo of the blackbird's nest - we have them visiting our garden but we haven't seen any young so far this year. I hope you feel better by now.