Volgers

dinsdag 15 februari 2011

Resultaat van het afgelopen weekend.

Bij Home is where the Magic is het pad nu al wat duidelijker te zien, vooral van een afstandje.
 De sneeuwman van LizzieKate is ook af, ik denk dat ik nog wel een paar van dit soort werkjes ga maken, het is een leuk tussendoortje.
Verder ben ik ook nog even bezig geweest met Lilac and roses maar die ging niet echt lekker vooral omdat het schaatsen toch wel erg spannend was en ik dat ook graag wilde volgen.
Ik heb helaas de 10 km niet gezien,dat werdt me toch echt telaat en ik heb daar wel spijt van, zelf vind ik dat 1 van de mooiste afstanden omdat er vaak toch wel strijd is en dat was nu zeker het geval.
Bij de dames bleef het ook lang spannend en met Ireen Wust hebben we weer een goede kampioen.
Zondagmiddag lieten ze bij Studio Sport ook nog beelden zien vanuit Zweden, ook daar werd geschaatst en we hadden beide het liefst gelijk afgereisd!
Wat zag het er weer prachtig uit.

Een fijne week allemaal,

Groetjes Yvon.


Posted by Picasa

14 opmerkingen:

Pauline zei

Mooi zeg!
En kleine werkjes zijn vaak heerlijk tussendoor, zie je tenminste eens resultaat!
Fijn dat je zo hebt genoten van het schaatsen,

groetjes Pauline

zenuwpees zei

heel mooi wat je bezig bent,en ja andere werkjes zijn ook prachtig

Babs zei

ziet er al mooi uit hoor. En die sneeuwman is nu al af? petje af

Desirée zei

Je gaat echt super snel met je HEAD het wordt erg mooi!

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

Mooi ...en het is inderdaad leuk een klein werkje tussendoor maar je HAED wordt super !

Tania zei

Het wordt al heel erg mooi! Dat sneeuwmannetje is ook erg leuk.

Joysze zei

Cute WIPs!!! :D

Gerda zei

Je head wordt prachtig... petje af voor zoveel geduld!!! En jaaa die kleine werkjes zijn heerlijk om te doen hè!!!

Liefs...

Unknown zei

Wouw wat word deze mooi, en kleine werkjes tussendoor is altijd heerlijk.

Erna zei

Ha die Yvon, je werkjes zien er prachtig uit....
Liefs
Erna

Anne Marieke zei

Wat een prachtige kleuren heeft die HEAD!

En je sneeuwmannetje is lief.

Carol zei

I love your LK snowman--so cute :)

Sjoukje zei

Ik vind dit supermooi. Hoe heb je dit huis van deze ontwerper gekozen? Ik vind ze allemaal zo mooi!

Journeys to Scotland zei

beautiful work, Yvon. that is a wonderful snowman.