Volgers

maandag 24 januari 2011

Update van Home is where the Magic is.

Ik heb nu de eerste hele pagina af die een heel A4 vulde, ik heb dit patroon in het grote formaat besteld,bij de Woodland Guardian kan ik af en toe niet echt meer duidelijk zien wat voor tekens er staan en zo is alles net even iets makkelijker te bekijken,zeker als het wat duister is.
Het zijn wel gelijk veel meer pagina's,meer dan het dubbele van de Woodland Guardian,namelijk 80.
Gelukkig zijn er wel wat pagina's die niet helemaal gevuld zijn.

Prettige dag verder,

Groetjes Yvon.
ps. mijn pakje met daarin de kerstsok die ik mag gaan maken is aangekomen, hier zal ik update's van geven via het blog kerst sokken voor het goede doel.

11 opmerkingen:

Erna zei

80 Bladzijden, jeetje wat een werk Yvon, maar wat een schitterende kleuren zijn het toch.Veel plezier met dit werk en met je kerstsok
Liefs
Erna

Pauline zei

Help zeg! 80 bladzijden..ga er maar aan staan!
Ik wens je veel succes met deze enorme lap toe.

Tania zei

Ja, soms valt het patroon nogal klein uit. Je hebt dan wel 80 bladzijden, maar ze gaan dan wel vlugger vooruit. Ik heb mijn kerstsok ook aangekregen!

Desirée zei

Je hebt al een flink stuk geborduurd. Maar 80 pagina pff, gelukkig is het uitvergroot.

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

Slik .... 80 bladzijden :s , maar het gaat toch de moeite waard zijn Yvon , het is een prachtig patroon en je hebt nu toch al een flink stuk gedaan !! Succes met je kerstsok ;) !

Joysze zei

Yvon, that is so pretty!! You're doing a great job on such a big project.

Thank you for joining the International Hermit and Stitch Day. :D I've updated my blog with your linkie as well.

Chris zei

Your progress is looking good, lovely stitching, its going to be beautiful, such lovely colours.

Happy Stitching

Chris x

demeter83 zei

Wow, loads of work must have done into that already, it looks brilliant love!

Unknown zei

Het is echt fijn om een groter patroon te hebben dat heb ik ook met me mucha collage, dat volgt dan heerlijk :)

Veel plezier met je kerstsok

Anne Marieke zei

Prachtige kleurtjes! Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.

Carin zei

SLIK ... 80 bladzijdes ? Ik zeg niets meer als alleen ... PETJE AF !