Volgers

zaterdag 13 november 2010

Nog wat kleine werkjes.


Met dit werkje ben ik gisteravond begonnen, als het af is krijgen jullie het weer tezien, daar Piet dit weekend gaat hardlopen in de Ardennen, heb ik het huis voor mezelf, het weer is niet echt om te zeggen, kom ik ga lekker buiten even wat doen,Maar het is wel heerlijk om binnen lekker te gaan knutselen.
Ik hoop dan ook wel wat af te krijgen deze dagen !!

Dit kleine werkje ligt ook al in de la vanaf de zomer, hoog tijd dus om er wat mee te gaan doen.

Een fijn weekend allemaal,
Groetjes Yvon.

5 opmerkingen:

kruissteekje zei

Het is hier echt hondenweer,Piet zal tussen de plassen moeten doorlopen in de Ardennen.Kleine werkjes is af en toe eens nodig hé

Pauline zei

Het is nu droog, maar echt herfst!
Ik zelf vind het heerlijk, lekker binnen gezellig bezig zijn en voor het eind van het jaar hopelijk nog een hele hoop afmaken!

Ineke zei

Hier ziet het er naar uit alsof het elk moment kan gaan regenen.
Een heerlijke dag om binnen te blijven met een handwerk!
Je kleine werkjes zijn leuk. Veel plezier ermee dit weekend.

Desirée zei

Leuke werkjes heb je hoor. Heel veel borduurplezier met dit regenachtige weer.

Tania zei

Hier regent al heel de dag! Al die arme kindjes, die de Sint verwelkomen hebben het in de druilregen moeten doen. Het enige waar dit weer goed voor is, is om met een heerlijk kopje warme melk en een borduurwerkje achter de haard te gaan zitten.