Volgers

zondag 31 oktober 2010

Happy Halloween.


Sinds we in Boston een Halloween wandeling hebben gemaakt vind ik dit een hele leuke dag en ik hoop dat iedereen die het viert een leuke dag heeft!De stempels zijn allemaal van Waltzing Mouse.

Gisteren ook nog een verjaardagskaart gemaakt,lekker in herfstsfeer, hier heb ik de achtergrond eerst met versamark gestempeld, dit is een leuke manier om zelf een achtergrond te maken.

De woodland Guardian is ook weer iets verder de pagina's zijn nog niet af, maar er is wel al wat meer te zien.De foto hieronder is iets meer een close up van het deel waar ik nu mee bezig ben.Gisteravond ben ik wel al aan pagina 15 begonnen, even niet zoveel confetti.


Een fijne zondag,
Groetjes Yvon.

4 opmerkingen:

Unknown zei

Wat word altijd alles toch leuk hier, vind je borduurwerk wel echt super gaaf worden :)

Amarins zei

Je borduurwerk wordt schitterend. Je kaartjes vind ik ook heel erg leuk. Leuk zo die zelf gemaakte achtergrond.
Groetjes,
Amarins

Erna zei

Hoi Yvon, Happy Halloween, leuke kaartjes en Woodland wordt super!!!
Liefs en een fijne zondag
Erna

Desirée zei

De kaartje zijn erg mooi en je borduurwerk wordt prachtig!